Logo Tornado

Bestuur

Onderstaande personen maken deel uit van het bestuur van de badmintonclub Tornado VZW.
Deze bestuursleden zijn te bereiken via hun contactgegevens. Bovendien is er steeds iemand van het bestuur aanwezig aan op een van onze speelavonden.

Wat is een API?

Je kon er de afgelopen maanden niet naast kijken. #metoo was in november misschien wel hét gespreksonderwerp bij uitstek.
Overal worden er nu initiatieven uit de grond gestampt om grensoverschrijdend gedrag te voorkomen of bespreekbaar te maken, ook in sportclubs.

Een API is een AanspreekPunt Integriteit en hij stimuleert mensen om te praten. Bij de API kunnen jonge sporters, ouders, trainers, begeleiders of andere betrokkenen uit de sportorganisatie terecht met een vraag, bezorgdheid of melding.
De API is iemand die discreet kan handelen en onafhankelijk kan werken. Hij of zij is gemakkelijk bereikbaar voor iedereen in de sportorganisatie.
Voor onze club is de keuze gevallen op Els De Herdt. Je kan haar bereiken via het speciale mailadres api@badmintonclubtornado.be